DSpace Repository

Aplicație interactivă pentru recuperarea cognitivă

Show simple item record

dc.contributor.advisor CORCIOVĂ, Călin
dc.contributor.advisor LUCA, Cătălina
dc.contributor.author BĂEȘU, Andra Cristiana
dc.contributor.author FUIOR, Robert
dc.date.accessioned 2023-09-18T06:52:57Z
dc.date.available 2023-09-18T06:52:57Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation BĂEȘU, Andra Cristiana, FUIOR, Robert. Aplicație interactivă pentru recuperarea cognitivă. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, Universitatea Tehnică a Moldovei, 5-7 aprilie 2023. Chișinău, 2023, vol. 2, pp. 170-174. ISBN 978-9975-45-956-3. ISBN 978-9975-45-957-7 (Vol.2). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-45-956-3
dc.identifier.isbn 978-9975-45-957-7
dc.identifier.uri http://repository.utm.md/handle/5014/24018
dc.description.abstract Stimularea cognitivă începe de la o vârstă fragedă și are ca scop obținerea cunoștințelor necesare și a abilităților necesare de rezolvare a problemelor în timpul unor activități fizice pentru a capta atenția celor mici. Jocurile și jucăriile îi ajută pe copii să dezvolte moduri sănătoase de gândire, concetrare, imaginație și perspectivă. Jucăriile trebuie alese cât mai bine posibil, în funcție de vârsta și abilitățile copilului. De la vârsta de un an, copiii încep să fie interesați de jucării și mai ales de efectele pe care le au acțiunile lor asupra jucăriilor. Pe măsură ce copiii își dezvoltă abilitățile motorii fine și coordonarea mână-ochi, ei vor deveni interesați de jocurile din ce în ce mai complexe care sunt importante în dezvoltarea lor cognitivă. Din acest moment, copilul va dezvolta și o preferință pentru jucării, dorind adesea să le aleagă singur. Acest sistem este destinat atât pentru analiza, cât și pentru tratarea diferitelor deficite cognitive ale pacienților. Prin intermediul setului de push-buttoane multicolore care sunt conectate la platforma de dezvoltare Arduino Uno, care „rulează” un soft ce identifică dacă au fost apăsate corect butoanele pentru a înscrie la scorul final. Efectuarea ședinței de terapie se realizează în sesiuni de lucru de 15-30 minute, de 3-5 ori pe săptămână. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Tehnică a Moldovei en_US
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject microcontrollere en_US
dc.subject recuperare cognitivă en_US
dc.subject aplicații interactive en_US
dc.title Aplicație interactivă pentru recuperarea cognitivă en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account