dc.contributor.author | GRIGORE, Petru-Iulian | |
dc.date.accessioned | 2022-08-12T05:30:41Z | |
dc.date.available | 2022-08-12T05:30:41Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | GRIGORE, Petru-Iulian. Eficientizarea procesului de predare/învățare pe baza tehnologiilor de realitate virtuală. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor = Technical Scientific Conference of Undergraduate, Master and PhD Students, Universitatea Tehnică a Moldovei, 29-31 martie 2022. Chișinău, 2022, vol. 1, pp. 164-167. ISBN 978-9975-45-828-3. ISBN 978-9975-45-829-0 (Vol.1). | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-9975-45-828-3 | |
dc.identifier.isbn | 978-9975-45-829-0 | |
dc.identifier.uri | http://repository.utm.md/handle/5014/20703 | |
dc.description.abstract | Articolul de față prezintă studiul asupra eficientizării procesului de învățare utilizând echipamentele VR. În cadrul studiului, se vor identifica echipamentele, tehnologiile și metodele de implementare necesare în vederea realizării unui sistem informatic de predare. Sistemul informatic va fi utilizat în comunicarea dintre echipamente și motorul grafic. Utilizând motorul grafic Unreal Engine, informația este prelucrată de către server și distribuită în rețea pentru sincronizarea echipamentelor. Sincronizarea informațiilor se face pe server, ceea ce permitem ca utilizatorii să fie prezenți în același loc în mediul virtual. | en_US |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.publisher | Universitatea Tehnică a Moldovei | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | predare-învățare | en_US |
dc.subject | aplicații software | en_US |
dc.subject | sisteme informatice de predare | en_US |
dc.title | Eficientizarea procesului de predare/învățare pe baza tehnologiilor de realitate virtuală | en_US |
dc.type | Article | en_US |
The following license files are associated with this item: